اعزام دانشجو به اسپانیا

اعزام دانشجو به اسپانیا

در چند سال اخیر بسیار شایع شده است؛ به طوری که طی این چند سال، دانشجویان برای پذیرش در ۸ دانشگاه برتر اسپانیا تلاش بسیاری می کنند. هر کشوری شرایط مخصوص به خودش را دارد و از استاندارد ها و قوانین مشخصی برای پذیرش دانشجو، پیروی می کنند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید به این کشور مشاوره مهاجرت  کنید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. چرا که ما تمام شرایط لازم برای اعزام دانشجو به اسپانیا را به شما توضیح می دهیم و یکی از بهترین موسسه های کاریابی موجود در کشور را به شما معرفی می کنیم.

هزینه پذیرش دانشجو در کشور اسپانیا

آیا تا به حال در مورد سیستم آموزشی کشور اسپانیا چیزی شنیده اید؟ اگر چیزی در مورد آن نمی دانید باید بگوییم که کشور اسپانیا در بخش آموزشی، سابقه بسیار طولانی مدتی دارد.‌ دانشگاه های این کشور، از جمله دانشگاه سالامانکا یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور اسپانیا است.

اعزام دانشجو به اسپانیا

در همه مقاطع تحصیلی مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا صورت می گیرد. زمان تحصیلی در مقاطع تحصیلی گفته شده به ترتیب ۳ تا ۴ سال، ۲ سال و ۱ سال می باشد و هزینه های مربوط به تحصیل در این مقاطع به دسته های زیر تقسیم می شود.

  • دسته اول مربوط به کشور های آلمان، اتریش، فنلاند، نروژ و فرانسه می باشد که هزینه کمی برای تحصیل پرداخت می کنند و کمتر کشوری واجد شرایط این دسته می شود.
  • دسته دوم شامل کشور هایی هستند که برای اعزام دانشجو به اسپانیا، هزینه متوسطی پرداخت می کنند، این کشور ها شامل ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، لهستان و مجارستان می باشد.
  • دسته سوم مربوط به کشور های سوئد، دانمارک و انگلستان می باشد که بیشترین هزینه را در امر تحصیلات پرداخت می کنند.

هزینه های تحصیل در کشور اسپانیا بستگی به عوامل متفاوتی دارد، به عنوان مثال هزینه تحصیل در هر مقطع متفاوت است. از طرفی هم شهریه دانشجویان در ابتدا به ملیت آن ها و سپس دانشگاهی که انتخاب می کنند، بستگی دارد.

مزایا و فواید تحصیل در اسپانیا

هزینه اعزام دانشجو به اسپانیا و تحصیل در این کشور مقطوع و به نسبت ارزان است، البته باید بدانید که هزینه های تحصیلی در این کشور، برخلاف کشور هایی مانند فرانسه و نروژ رایگان نمی باشد. ممکن است بپرسید که اگر هزینه های تحصیل در اسپانیا رایگان نیست، چرا برای تحصیل به این کشور برویم؟

بهتر است بیشتر برایتان توضیح بدهم، درست است که هزینه های تحصیل در اسپانیا رایگان نیست اما تحصیل در این کشور، مساعد تر از بقیه کشور ها است و باید گفت چیزی از دست نمی دهید. از طرفی هم این کشور از مزایای بسیاری برخوردار است. اعزام دانشجو به اسپانیا، بسیار راحت است و هر دانشجو پس از مراجعه به این دانشگاه ها، درس های مهم زندگی را می آموزد.

  • از دیگر مزایای تحصیل در کشور اسپانیا می توان به امکان کاریابی پس از پایان تحصیل دانشجو اشاره کرد؛ به طوری که دانشجو می تواند در بقیه کشور های اروپایی هم مشغول به کار شود.

 

  • اگر بخواهیم از مزایای دیگر اعزام دانشجو به اسپانیا به شما بگوییم، باید گفت که اگر در اسپانیا تحصیل کنید و سپس در این کشور مشغول به کار شوید، می توانید پاسپورت این کشور را هم بگیرید.
  • از مزایای دیگر مشاوره مهاجرت  به اسپانیا، می توان گفت که با تحصیل در این کشور می توانید این امکان را پیدا کنید که در دیگر کشور ها هم به ادامه تحصیل مشغول شوید.

 

اعزام دانشجو به اسپانیا توسط بورسیه تحصیلی این کشور

برای اعزام دانشجویان به کشور اسپانیا، عوامل متفاوتی دخیل هستند که این عوامل عبارتند از:

  • جمع کل نمرات آخرین مدرک تحصیلی دانشجو
  • سن متقاضیان
  • شخص متقاضی باید در کشور اسپانیا حضور پیدا کند.
  • شخص متقاضی از زمانی که آخرین مدرک خود را گرفته است، نباید بیشتر از ۹۰ روز گذشته باشد.
  • جمع حداقل نمرات متقاضی باید ۱۸ باشد.
  • همچنین دانش آموزانی که جمع نمرات ۱۲ ساله آن ها، بیشتر از ۱۹.۵ است، می توانند برای گرفتن بورسیه در مقطع کارشناسی، اقدام کنند.
فواید تحصیل در اسپانیا

فواید تحصیل در اسپانیا

اعزام دانشجو به اسپانیا، با پذیرش تحصیلی

برای اینکه شخصی بتواند پذیرش تحصیلی در کشور اسپانیا را بگیرد، باید بتواند مدارکی که برای ثبت نام این پذیرش لازم است را فراهم کند و در اختیار مدیر مربوطه قرار دهد‌. مدارک مربوط به پذیرش تحصیلی کشور اسپانیا، شامل موارد زیر است:

  • متقاضی باید مدرک تحصیلی خود مانند مدرک دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس را برای پذیرش از دانشگاه مورد نظر به همراه داشته باشد.
  • مراجعه کننده برای پذیرش تحصیلی باید از پاسپورت خود کپی داشته باشد.
  • برای اعزام دانشجو به اسپانیا، مدرک شناسایی وی باید ترجمه شده باشد.
  • یک کپی از ریز نمرات، باید به همراه دانشجو باشد.
  • شخص متقاضی باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشد.
  • دانشجو باید گواهی صحت پزشکی، پذیرش دانشگاه و نامه پذیرش دانشگاه را به همراه داشته باشد.

 

سخن پایانی

همه ما انسان ها و به خصوص دانشجویان، از شرایط کشور های اروپایی برای تحصیل در آن ها مطلع هستیم و به جرات می توان گفت که اکثر دانشجویان به فکر مشاوره مهاجرت  برای تحصیل به کشور های اروپایی هستند. به طور کلی اعزام دانشجو به اسپانیا در چندین سال اخیر به میزان زیادی، افزایش یافته است و همه اشخاص به دنبال مشاوره مهاجرت  هستند.

اگر شما یکی از افرادی هستید که می خواهید به اسپانیا سفر کنید و شرایط آن را نمی دانید از این مقاله استفاده کنید. مطلب بسیار مهمی که می خواهم به شما بگویم این است که موسسه فرهیختگان آرین کیا ، یکی از موسسات معتبر در سطح کشور است که زیر نظر مستقیم وزارت علوم کشور ایران، عمل می کند. این موسسه به تمامی مراحل کاریابی دانشجویان در خارج از کشور و اعزام دانشجو به اسپانیا آگاه است و آن ها را راهنمایی می کند.

اگر می خواهید شرایط اعزام دانشجویان به اسپانیا را بدانید و پس از آن، اقدام به مشاوره مهاجرت  کنید، حتما به سایت موسسه فرهیختگان آرین کیا به نشانی اینترنتی https://aryankiaapply.com/  مراجعه کنید. این سایت به شما کمک می کند تا بتوانید به کشور اسپانیا مشاوره مهاجرت  کنید و پس از اعزام به این کشور، کار مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک خواستن؟ 
مشاوره رایگان
سلام! برای چت کردن در واتس اپ یکی از اعضای ما را در زیر کلیک کنید
ما معمولا در چند دقیقه پاسخ می دهیم