راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان

راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان

راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان شامل چندین دانشگاه هستند و شما به راحتی می توانید برای ادامه تحصیل به آنها دسترسی داشته باشید. تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی به دلیل کیفیت بالای تحصیل در کشور آلمان، آن را به دیگر کشور ها ترجیح می دهند. دلایل زیادی نظیر امکان تحصیل رایگان، شهریه مقرون به صرفه برای تحصیل، امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی و غیره سبب شده ‌اند میزان محبوبیت دانشگاه های آلمان برای تحصیل را بالا برود.
برخی از دانشگاه‌ های این کشور نسبت به برخی دیگر شرایط راحت تری برای پذیرش دانشجو دارند. بنابراین اگر شما این دسته از دانشگاه‌ها را بشناسید و برای تحصیل به سراغ آنها بروید، رویای تحصیل در آلمان راحت تر برای تان تحقق خواهد یافت. در ادامه ما لیستی از راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان خدمت شما ارائه خواهیم داد.

راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلماندانشگاه فرایبورگ (University of Freiburg)

دانشگاه فرایبورگ یکی از معتبرترین دانشگاه های موجود در کشور آلمان است که رتبه ۹۵ جهانی را دارد. این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان بومی و بین المللی شرایط راحتی دارد. اگر شما این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنید پس از ورود به آن به دو روش تمام وقت و نیمه وقت می توانید در آن تحصیل کنید.
منظور از تحصیل تمام وقت این است که باید یک چرخه تحصیلی کامل و بدون وقفه داشته باشید. اما در تحصیل کوتاه مدت می ‌توانید برای یک یا دو ترم جهت تکمیل تحصیلات خود در آن ادامه تحصیل دهید.
این دانشگاه توسط خانواده سلطنتی هاسبورگ در شهر بادن – وورتمبرگ تاسیس شده است و ۱۸ درصد از دانشجویان آن را خارجی ها تشکیل می ‌دهند و حدود ۱۱ دانشکده در آن قرار دارد. برای تحصیل در این دانشگاه به برنامه تحصیلی زیر دسترسی خواهید داشت.

علوم اجتماعی
علوم طبیعی

راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان

دانشگاه هومبولت برلین (Humboldt University Of Berlin)

دانشگاه هومبولت برلین ساده ترین شرایط را برای ورود و تحصیل دارد. این دانشگاه یکی از موسسات تحصیلی معتبر در آلمان است و از نظر محبوبیت در بین دانشجویان بین المللی در رتبه چهارم قرار دارد. دانشگاه هومبولت هر سال دوبار در فصل تابستان و فصل زمستان ورودی می پذیرد.
برای تحصیل در این دانشگاه حتماً باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید و مدارک مهارت های زبان آلمانی خود را نیز ارائه دهید. زیرا نحوه برقراری ارتباط در آن به زبان آلمانی است. برای آنکه شرایط لازم جهت تحصیل در دانشگاه هومبولت برلین را داشته باشید باید به میزان پذیرش این دانشگاه که ۴۷ است دسترسی پیدا کنید. البته ناگفته نماند که امکان دسترسی به عدد نامبرده بسیار راحت است. اگر این دانشگاه را برای تحصیل در آلمان انتخاب کنید به برنامه های تحصیلی زیر دسترسی خواهید داشت.

رباتیک
اقتصاد و تجارت
مهندسی برق
روانشناس
سلامت عمومی
الهیات
هنر و علوم انسانی
زیست شناسی حقوق

راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان

دانشگاه بن (University Of Bonn)

دانشگاه بندر سال ۱۷۷۷ میلادی تأسیس شده است و یک دانشگاه دولتی به شمار می‌ رود. در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که حدود ۱۵ الی ۱۲ درصد آن را دانشجویان خارجی تشکیل می ‌دهند.
اگر بتوانید اجازه ورود و تحصیل به این دانشگاه را کسب کنید از لحاظ اقتصادی شرایط بسیار مساعدی برای تحصیل در آلمان خواهید داشت. زیرا هزینه تحصیل در این دانشگاه آلمانی برای دانشجویان دولتی و خارجی کاملا رایگان است. منتهی به دلیل وجود رقابت بالا بین متقاضیان تحصیل در کشور آلمان و همچنین دانشجویان بومی این کشور، شرایط برای ورود به آن در مقایسه با دیگر موارد سخت تر است. منتهی این دانشگاه ۶۰ پذیرش برای تحصیل دارد. همین امر شرایط را تا حدودی برای دانشجویان بومی و بین المللی جهت حضور و تحصیل در آن مساعد کرده است. اگر بتوانید برای تحصیل به این دانشگاه ورود پیدا کنید به برنامه های تحصیلی زیر دسترسی خواهید داشت.

فلسفه و اخلاق
زیست شناسی
کشاورزی
فیزیک
اقتصاد
حقوق
مطالعات آسیای و شرقی
ژنتیک پزشکی

راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان

دانشگاه بین المللی علوم کاربردی برلین (Berlin International University Of Applied Sciences)

دانشگاه بین المللی علوم کاربردی برلین یکی از دانشگاه ‌های خصوصی آلمان است و ۶۵ پذیرش دارد. بیشترین تمرکز این دانشگاه روی علوم کاربردی است. از این‌رو افراد کمتری تمایل به حضور و تحصیل در آن دارند. همین عامل سبب شده است رقابت بالایی برای تحصیل در دانشگاه بین المللی علوم کاربردی برلین وجود نداشته باشد و کارشناسی بالاترین سطح تحصیلی در آن است. البته ناگفته نماند که این دانشگاه دوره های نوآورانه و چالش برانگیزی را به دانشجویان ارائه می دهد.
از اینرو کسانی که موفق به کسب مدرک تحصیلی از این دانشگاه می شوند شرایط راحتی برای ورود به بازار کار دارند. در این دانشگاه دانشجویان و کارکنانی با ملیت ‌های مختلف وجود دارد و همین امر سبب شده است که جلوه ای بین المللی به خود بگیرد. دانشگاه بین المللی علوم کاربردی برلین در حال حاضر برنامه های تحصیلی زیر را ارائه می دهد.

طراحی گرافیک
ارتباطات بصیری
مدیریت دیجیتال
لیسانس مدیریت بازرگانی
لیسانس معماری

راحت ترین دانشگاه ها برای پذیرش در آلمان

دانشگاه بین المللی شیلر (Schiller International University)

دانشگاه شیلر یکی از دانشگاه های بین المللی آلمان به شمار می ‌رود و در سال ۱۹۶۴ تاسیس شده است. این دانشگاه در ابتدا به منظور فراهم ساختن یک محیط یادگیری جهانی برای دانشجویان و ارائه دوره های آموزشی به دانشجویان اروپا و آمریکا احداث شد.
این موسسه آموزشی دارای چهار شعبه آموزشی است که در شهرهای مادرید، هایدلبرگ، پاریس و تمپا قرار دارند و ۱۰۰ پذیرش دارد. در واقع در بین همه دانشگاه‌های نامبرده درصد پذیرش این موسسه از همه بالاتر است و همین امر سبب شده است که ساده ترین و راحت ترین شرایط را برای ورود داشته باشد.
با شیوع ویروس کرونا دانشگاه شیلر شرایطی را فراهم کرده است که دانشجویان بین المللی آن امکان آموزش از راه دور را نیز داشته باشند. برنامه های تحصیلی که در این دانشگاه ارائه می‌ شود شامل موارد زیر است.

پرستاری
مدیریت مهمان نوازی و گردشگری
روابط بین المللی
تجارت بین المللی

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک خواستن؟ 
مشاوره رایگان
سلام! برای چت کردن در واتس اپ یکی از اعضای ما را در زیر کلیک کنید
ما معمولا در چند دقیقه پاسخ می دهیم